Servicii mentenanta tehnica

Prezentare serviciimentenanta

Controlul tuturor elementelor tehnice referitoare la proprietate, administrarea si supravegherea tuturor lucrarilor de reparatie, revizie, modificari majore aduse proprietatii, indiferent daca sunt efectuate direct sau prin subcontractori, si asigurarea consultantei tehnice si recomandarea unor solutii in orice problema tehnica sunt toate parte componenta a Managementului Tehnic oferit.

Astfel, activitatea este structurată pe trei nivele:

 1.       Întreţinerea preventiva include toate activităţile de rutină şi activităţi adiţionale pentru a preveni avarierea sistemelor şi echipamentelor tehnice ale clădirii şi menţinerea echipamentelor în condiţii de siguranţă. Scopul acestei activităţi este de a identifica posibilele probleme şi de a le rezolva înainte ca echipamentele să prezinte anumite avarii

2.       Întreţinerea reactivă survine în momentul în care au aparut avarii la sistemele din spaţiile întreţinute de compania noastra. Raspunsul va fi cât se poate de prompt pentru rezolvarea problemelor semnalate.

3.       Intervenţia în caz de urgenţă se face în cel mai scurt timp de la producerea evenimentelor pentru a minimiza pierderile.

La acestea se mai adauga :
        - Revizii si inspectii periodice
         -Lucrari de reparatii

Externalizarea serviciilor de mentenanţă, la toate nivelele, simplifică fluxul de intervenţii, asigură servicii la standardele dorite, impuse de legislaţia în domeniu şi de cerinţele clientului. Serviciile oferite de divizia noastră vizează eficienţa şi costurile, au un minim impact asupra proprietarilor şi ocupanţilor unei proprietati.

Web design by GBIL
<